“El niño con el pijama de rayas”

Posted on octubre 26th, 2008 in Literatura Catalana by imacros

        El que vaig a fer en aquesta primera entrada, és realitzar una comparació entre el llibre i la pel·lícula de “El niño con el pijama de rayas”.

        En primer lloc, començaré per la meua opinió del llibre i que em va parèixer. És un llibre del que s’ha parlat molt i s’ha dit que era molt bo. Per exemple, a mí, tot el món que se’l va llegir me’l va recomanar i açò va fer que el començara amb moltes ganes de llegir un bon llibre.

       Vaig començar-lo, i als primers capítols veia que no m’enganxava, però vaig pensar que m’aniria enganxant més avant. No obstant això, vaig anar arribant a la conclusió que no era el tipus de llibre que m’esperava. M’havien parlat tant i tant bo que era, que m’esperava més.  Vaig quedar-me un poc despagada perquè pensava que seria una altra cosa. El llibre, en sí, està bé, però baix el meu punt de vista, és un llibre molt simple de llegir i molt senzill.

       Per altra banda, pense que s’ha escrit amb aquesta senzillesa, per a que tothom puga entendre el llibre i els arribe la seua essència: conèixer les barbàries que van fer els nazis i veure com percebia aquesta situació un xiquet.

       Al poc temps de llegir-me’l, vaig veure que havien tret la pel·lícula basada en el llibre. Per aquesta raó, vaig decidir anar a veure-la. La pel·lícula, em va parèixer molt lenta, però, que s’adaptava i es pareixia molt al llibre. Llevat d’algunes petites coses que canviaven, pense que és una de les pel·lícules que he vist que ha sigut més fidel al llibre. A més a més, els actors per a representar als personatges, crec, que també s’adaptaven a les descripcions del llibre i a com jo m’imaginava que eren.

Què penseu vosaltres?

Benvinguts al meu blog

Posted on octubre 25th, 2008 in Literatura Catalana by imacros

     Hola gent! este és el meu nou blog de la universitat i m’agradaria que tot el món poguera deixar la seua opinió del que escric, ja siga positiva o negativa del que jo pense de qualsevol tema. Us invite a participar i a vore si entre tots fem d’aquest blog, un blog de tots! Salutacions.